Glassen som försvann.

Det fanns glass och det fanns choklad. Det fanns även en skål, en ganska stor skål, och en sked. Alla dessa saker väntade på mej. Vuxna människor gör saker tillsammans. De fanns ingen vuxen här, bara jag. Vet inte om jag räknas som vuxen men i den stunden bestämde jag att både glassen, chokladen, skeden, skålen och jag var vuxna. Så vi gjorde det enda rätta och umgicks. Det slutade såklart med att jag var ensam kvar med skeden och skålen. Glassen och chokladen fanns inte kvar. Dom har en märklig förmåga att försvinna snabbt varje gång någon tar initiativ till umgänge. Å kvar sitter jag å känner mej inte längre så vuxen. (skålen och skeden gick å la sig tidigt).


Kommentarer
Postat av: fluff

Det låter lite sorgligt tycker jag...

2008-02-21 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0