Allt e bra tillsammans med Fluff.

Idag har min bästaste fluff vän bjudit mig på lunch. Vi år crepés me lax i. De va muuuumms.
Sedan gick vi på stan med vår lilla vän Josefin. Hon är en liten prinsessa som skuttar fram. Josefin gav mig jättefina rosa blommor.
Dom gör mig glad nu när dom står på mitt bord.
Sen fick jag köpa en palestinasjal till mig själv i present. Jag får lov att ha en sån nu när jag inte har en kille längre. Efter det träffade jag min amerikanska pappa å fick ett par nya skor. Jag ska ha dom på mig imorn när jag går runt å känner mej vuxen. Thank jo daddy!
Nu sitter jag i soffan å äter gott å blandat å njuter av att vara 24. Än så länge känns det helt ok. Inga nya rynkor eller andra ålderstecken.
Det har helt enkelt varit den bästa 24års dagen jag någonsin haft. Mycket av detta tack vare att jag fått spendera tid tillsammans med Fluff. Jag blir alltid glad av att vara med dej fluffo. Imorn ska vi ses igen å ligga i din soffa å slappa. Ska bli så gött.

Hoppas du sover gott inatt efter din hårda dag på jobbet. Du e så värd dom nio dollar du fick ;)

Puss sweetheart

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0