Brev till Fluff

Kära Fluff.

Jag är hemskt ledsen att jag inte varit aktiv på våran blogg och att jag medverkat till detta förfall.
Jag hoppas att du kan förlåta mig och överväga att ge mig en ny chans som din bloggbuddie.
Jag känner mej fortfarande väldigt ur fas men jag ska försöka ta tag i mig själv och inte bara ligga i sängen å kolla på cashemere mafia all min lediga tid, även om det är ett väldigt bra tidsfördriv.
Jag vet bara inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag saknar honom så...

Förutom all denna hjärtesorg har vi lördag att se fram emot. Det ska ställas till med födelsedagskalas, vilket ska bli väldigt kul trots omständigheterna, och jag hoppas innerligt att ankan kommer till valand. hahahah...

Hoppas dina lediga dagar hos mammut i alingsås har varit bra.

Pussar och kramar från Osten


image54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0